linneasmemoarer.blogg.se

bland hashtags och smidesjärn i den vita staden

it's not you, it's me

Allmänt Permalink1
Med reservation för att slänga mig med en färglös, klichéosande standardfras: jag har varit för upptagen med att leva för att hinna ägna detta forum någon djupare kärlek. Men jag kommer tillbaka när jag har något att förmedla, stay tuned! Storslagna grejer har hänt, jag har till exempel bytt ut min tidigare avsky för Châtelet, världens kanske största och smutsigaste tunnelbanestation, mot någon slags bisarr affektion för de där långa science fiction-influerade gångarna, dammråttorna som antar storleken av mindre hundar, de ibland något förvirrande skyltarna och de skuggfigurerna som hasar omkring i megastationens mörka skrymslen och vrår. Livet upphör aldrig att förundra.
#1 - - Anna:

Åh linnea, vi måste ses snart!!

Till top